NOUA ORÂNDUIRE COMUNISTĂ EUROPEANĂ

Scrie un comentariu


flag_of_eurss_serendipitythumb1Articol de Daniela Panioglu, publicat în Cotidianul

„Nu vreau să învăţ lecţia detestării propriului neam, care ni se tot suflă, bucuros, de atâta vreme. Românii nu sunt trădători şi laşi. Românii mei au fost aruncaţi în temniţele comuniste, cei mai mulţi fără mormânt. Românii mei sunt izgoniţi din propria ţară, muncind pe nimic pe la stăpânii care ne predau lecţia democraţiei şi-şi permit să ne tragă de urechi. Românii mei sunt străbunicii mei, care m-au aşezat în genunchi în faţa icoanei Lui Hristos şi m-au învăţat să-mi fac semnul crucii pe piept, scutul meu nevăzut. Sunt bunicii mei, care m-au învăţat să muncesc, să ascult şi să respect pământul, cu toate vieţuitoarele lui. Românii mei au purtat şi duc pe spate Crucea Lui Hristos, aşa cum pot.” Citește tot articolul aici…

Europa va reveni la comunism și fascismeu-nazi

Economistul şef al Saxo Bank, Steen Jakobsen, vorbeşte despre altă problemă majoră care frământă Bătrânul continent – radicalizarea politică a populației.

Politicienii au început, în sfârşit, să înţeleagă faptul că încordarea socială şi protestele care i-au unit pe alegători pot reduce la zero nu numai reformele, dar şi necesitatea finanţării lor, scrie Jakobsen într-un articol ce susţine că Europa de Est va reveni la comunism, cea sudică, la fascism.
Citește tot articolul aici…

Această prezentare necesită JavaScript.

LASĂ UN RĂSPUNS