„Eu” mă supun!

2 comentarii


the-modern-slave 1. Statul are legi, eu mă supun!
2. Societatea are cerințe, eu mă supun!
3. Comunitatea nu mai există, eu mă supun!
4. Familia se destramă, eu mă supun!
5. Prietenii-mi devin dușmani, eu mă supun!
6. Părinții-mi mor neîmpăcați, eu mă supun!
7. Copiii-mi devin sclavi, eu mă supun!

1. Statul nu oferă echitate în schimbul legilor…
2. Societatea este degradată…
3. Comunitatea este o aparență…
4. Familia este neputincioasă…
5. Prietenii se prefac…
6. Părinții aveau așteptări de la mine…
7. Copiii sunt nevinovați…

1. Fur, înșel, îmi caut dreptatea într-o lume nedreaptă, statul are legi, eu plătesc!
2. Sunt antisocial, lipsit de bun simț, necivilizat, societatea mă izolează, eu plătesc!
3. Scormonesc după lucruri comune, tradiții, rădăcini, comunitatea mă condamnă, eu plătesc!
4. Am întemeiat o familie, statul m-a pedepsit pentru încălcarea legilor, societatea m-a exclus, comunitatea mă consideră anormal, familia are nevoie de subzistență, ne destrămăm, eu plătesc!
5. Prietenii preferă partea învingătoare, se merge la sigur, statul, societatea, comunitatea le sunt aliați, am și mai mulți dușmani, eu plătesc!
6. Părinții au fost norocoși, au apucat să moară doar neîmpăcați, după ce am încălcat legile statului, pentru restul, eu plătesc!
7. Copiii mă simt ca fiindu-le trup și suflet, dar lanțurile lăsate moștenire îi țin departe de mine, eu plătesc!

ALEGE TU, EU MĂ SUPUN ȘI PLĂTESC!

2 gânduri despre „„Eu” mă supun!

  1. Pentru o justiţie nobila şi curată! Ziua Justiţiei !

    O ţară nu se va face bine, până sistemul său juridic nu este curăţat de gunoaie. Din păcate, în instanţele din Romania sunt mult prea multe judecătoare, unite într-un sistem, o grupare, pe baza unor principii care nu au ce căuta în justiţie, de la fond până la cea mai înaltă instanţă.

    Printre acestea, sunt unele care au o pregătire satisfacătoare, dar au un caracter şi o moralitate la nivelul infractorilor, judecătoare care nu respectă procedurile, legile, omul din faţa lor. Acestea consideră că funcţia le-a fost dată, şi că le conferă dreptul, de a fi proprietare pe aceasta, pe birul ocupat vremelnic, pe instituţie, că a fost investită ca să aplice legea, cum, când şi la cine vor. Aceste persoane, prea multe din păcate, trebuiesc eliminate din tot ce înseamnă activitate juridică în România, din instituţiile statului sau din societăţile civile.

    Intrucât şedinţele de judecată, sunt publice, actele săvârşite de asemenea judecătoare, trebuiesc prezentate publicului, pentru a se constata dacă litigiile sunt corect judecate, că sunt aplicate corect legile, cu probe, cu legislaţie, cu argumente şi cotraargumente de drept fundamental, etc. pentru ca aceste judecătoare să poată fi supuse cotrolului public, întrucât nimeni nu poate să controleze actele săvârşite de acestea. In instanţele de judecată sunt cazuri, care sunt inteţionat puse pe ultimul loc al listei, pentru ca nimeni să nu asiste la lucruri imputabile unor asemenea judecătoare.

    Rezultatul la cele afirmate, sunt cei 23 de ani în care asemenea judecătoare, au înlesnit şi nu au diminuat, actele de corupţie, de furt, etc. Din contră, au generat mai mulţi,

    Vameşi corupţi, medici corupţi, funcţionari publici corupţi, controlori de tren şpăgari, primari corupţi, prefecţi corupţi, preşedinţi de Consilii Judeţene cu camarila lor, mari baroni, poliţişti corupţi, miniştrii, parlamentari, profesori corupţi la examene, diplome false, licitaţii trucate, o nouă generaţie învăţată să corupă şi mai târziu să devină coruptă, droguri, peşti, curve, gigolo, trafic de carne vie, evaziune fiscală, alimente alterate cu substanţe chimice şi viruşi, babe şi moşi pricăjiţi …

    … fructe şi legume fade din Turcia sau Grecia, hoteluri şi staţiuni balneoclimaterice în ruină, fabrici care se închid, calea ferată ruginită cu oameni cu tot, alcol genocid pentru bărbaţi distruşi, jumătate de ţară în noroaie sau în uscăciune, fonduri europene sau locale furate, pomană socială, scumpirea gazelor, Poşta Română-n faliment, Olchim minciună şi manipulare, Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, baza de date a imobilelor din România pe cale de a fi “dată” unui “privat”, de un puşti “avocat” incapabil politic, nu sunt bani de salarii şi pensii …

    … crime cu cadavre ciopârţite, Elodia şi Cioacă, sinucideri şi divorţuri, copii încă prin calanale, carnagii pe şoselele neâncăpătoare în stadiul anilor 1960, miliarde consumate pe segmente de pretinse autostrazi, cu preţuri care depăşesc raţionalul, case din chirpici cu coteţe acoperite cu table ruginite, femei dezbrăcate la televiziuni, prea colorate faţă de viaţa cenuşie, Calimente, Plăcintă, Greblă, Mazăre, Falcă şi …

    … un proiect de Constituţie pentru puşcăriabili, pentru o dicatatură a lor, a celor care au furat de 23 de ani România, din toate partidele …

    … toţi ăştia ne fură, viaţa, banii, proprietăţile, ne vând ţara, etc. Avocatul ne păcăleşte, judecătorul scapă hoţii şi interlopii oficiali şi, aşa-i, toţi aceştia nu ne-n jură, ei ne fură cu legea-n mână.

  2. Pingback: „Eu” mă supun! | NewsInfo1000

LASĂ UN RĂSPUNS

