PRIBEGIA DE AZI…

2 comentarii


o-lacrima-4_90d0f31dae7b5fCum să nu știu că este greșit, cum să nu îmi aduc aminte cum mă mințeam zicând că nu am nimic de suferit, cum să mă uit cu indiferență la cei ce stau în pribegie și la cei ce vor să plece…când eu am fost pribeag și fericit sunt că am ajuns acasă. Sunt acasă și-n inima mea este țara care gemea de durere cât prin lume am umblat, ”Vai și vai om, măi om, cum de locul tău de îndepărtezi. Crezi tu oare că până la ultima suflare nu ai sufletul chinuit și crezi, când duhul ți-l vei da, că nu ai să regreți că în țara ta nu ai petrecut…”, și acum plânge țara mea, dar sunt aici s-o alin.
Pribeagul încă de la începutul timpului pleca fie după hrană, fie izgonit…și azi este la fel, doar că azi avem atâtea exemple din trecut cum că pribegia nu este soluția ci tocmai calea spre pierzanie.
Oare câți dintre cei plecați, oricâte avuții ați dobândit (oare !) nu simțiți că vă arde în piept ? Acolo este inima și-n inimă este țara ta, numai pe pământul tău sfânt poți stinge focul din inimă. Deșărtăciunea deșărtăciunilor și hrana și prigoana, pentru hrană în țara ta să lupți și prigoana s-o înfrunți.
Român pribeag nu ascunde lacrima din colț de ochi, doar că este păcat că nu cade pe pământul tău…PRIBEGIA DE AZI...

2 gânduri despre „PRIBEGIA DE AZI…

  1. Cine a scris acest articol a scris un mare adevar durerea si dorul de casa atunci cind traiesti in strainatate nu ti le Alina nimeni si nimic.

LASĂ UN RĂSPUNS

