Readucem Basarabia acasă – ACȚIUNEA 2012

6 comentarii


logo-actiunea-20121Filiala de la Iaşi a Platformei Civice Acțiunea 2012 organizează un marş unionist cu ocazia împlinirii a 95 de ani de la Unirea Basarabiei cu România.

Sub genericul ,,Readucem Basarabia acasă”, voluntarii şi susţinătorii Acţiunii 2012 vor mărşălui duminică, 24 martie, de la ora 14:00, cu steaguri tricolore şi vor promova mesaje de unitate naţională pe străzile Iaşiului, de la Universitatea Ioan Cuza pâna în Piaţa Unirii. Citește mai departe pe site-ul Acțiunea 2012.

6 gânduri despre „Readucem Basarabia acasă – ACȚIUNEA 2012

  1. Păcat că vă credeţi superiori, copiindu-i pe evreii care se cred aleşi de dumnezeu.
    „Comentariul tău e în așteptare.”!?

  2. Să contribuim cât mai mulţi la recuperarea Adevărului!
    Aceasta se poate face numai prin judecată (Isaia 5:16). Credinţa considerată adevăr a fost împrăştiată în lume de poporul evreu care s-a crezut ales de dumnezeul lor, Iehova, să conducă lumea. Strămoşii noştri – geto-dacii – ştiau că am fost creaţi spre deosebire de restul lumii care îşi puneau bază în tot felul de dumnezei imaginaţi de oameni.
    Actualii zei ai Românilor sunt imaginaţii evreieşti cu care conduc lumea, nu numai Poporul Român.
    Şilo, Mesia, (Geneza 49:10) cel aşteptat de evrei sunt eu, Traian Ioan, adus cu o pasăre de pradă, dintr-o Ţară depărtată, chemată de la răsărit, un om ca să împlinesc planurile Creatorului Pământului şi a tot ce este sub soare. (Isaia 46:8 – 11)
    Evreilor le-am spus că sunt Şilo, adică, Mesia, dar n-au vrut să mă judece ca să afle Adevărul. Nu vor să renunţe la credinţa lor cu care mint şi conduc lumea prin jaf şi crimă.
    Nu voi repeta aici ce s-a scris în Cartea de aducere aminte, profeţită în Maleahi 3:16 ce se găseşte scrisă la această adresă: http://www,forumcrestin,com/stiinta-si-religie/alternativa-la-religii/ în care postez şi aceste comentarii.
    De asemeni, postez acest articol cu comentariul meu şi pe saitul „Ion Coja”.

    • Sperăm să tratați acest site la modul serios, orice referiri la dumnezeirea pe care v-o atribuiți sunt tratate ca pamflet…până la momentul în care ne veți convinge că vorbiți serios și vom fi nevoiți să ne despărțim.

      • Eu vorbesc foarte serios!
        Nu-mi plac imbecilii indiferent de etnie!
        Ţi-am cerut eu să mă crezi, cum v-a cerut Isus Cristos?
        Ţi-am cerut eu să mi te închini, ca şefului de partid?
        Dacă nu ştiţi încă faptul că întreaga omenire este bolnavă de credinţe, este foarte grav domnule. De această boală profită evreii imbecili care conduc lumea prin cultivarea credinţei şi minciunii, prin jaf şi crimă.
        Credinţa, de orice fel, considerată adevăr este patologică!
        Dacă vă scriu că am aflat că sunt Şilo, adică, Mesia, nu o fac pentru a vă prosti, pentru a mă crede, nu o fac să vă îmbolnăvesc de altă credinţă.
        Nu-mi cereţi, ca proştii, să fac minuni.
        D-ta ai citit ce am scris în cartea de aducere aminte profeţită în Maleahi 3:16?
        Ştii ce înseamnă o comunicare ştiinţifică?
        Ştiai că toate Legile Creatorului nu pot fi călcate cum sunt călcate legile dumnezeilor inventaţi de oameni?
        Ştiai că Legile Creatorului sunt ascunse oamenilor patologic credincioşi dar descoperite de cei cu judecată?
        Ştiai că Vârful Retezat a fost retezat şi fasonat în piese mai mici de câteva tone fiecare, transportate şi folosite la construcţia piramidelor din Egipt? Tehnologiile folosite la vremea aceea vor fi descoperite de oameni cu judecată când omenirea va fi vindecată de credinţele considerate adevăr.
        Dacă vrei să stai de vorbă cu mine caută-mă. Dragoste cu sila nu se poate face!

      • Am înțeles, ce bine că nu se poate face dragoste cu sila…

LASĂ UN RĂSPUNS

